niedziela, 21 kwietnia 2013

Pasterski głos





Moje owce słuchają mojego głosu i ja je znam. One idą za mną, a ja im daję życie wieczne. Nie zginą na wieki i nikt nie zabierze ich spod mojej ręki. Ojciec mój, który mi [je] dał, jest większy niż cokolwiek i nikt nie jest zdolny zabrać spod ręki Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy" (J 10,27-30)

Życie wieczne jest darem Pasterza. Zupełnie darmowym. Jednak, by z niego czerpać owoce życia, trzeba być dysponowanym do przyjęcia daru, a więc: słuchać głosu Pasterza i podążać za tym głosem. Wcześniej jednak trzeba poznać ten głos, osobę Pasterza. Bo tylko ufając komuś do końca, można go słuchać biorąc sobie do serca każde wypowiadane słowo.
A kto prawdziwie słucha głosu Pasterza, może bezpiecznie (co nie znaczy, że bez trudu) przejść przez życie. 

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ojcze Tomaszu - na Facebooku w Gronie 114 osób gdziei Ojciec występuje również w "MOJE POWOŁANIE" od jakiegoś czasu przemieszcza się ASIA STĘPINSKA,z Symbolem Szatana i Swoimi obscenicznymi fotkami, czy nie ma kogoś wsród NASZYCH INTERNAUTÓW, którzy zajęli by się tą sprawa. Są tam nazwiska z "MoDLITWA ZA AŚĘ" więc myślę że należy się coś z tym uczynić raz na zawsze. Ta Szatanska Osoba zmienia tylko pozycje i raz jest na samym Końcu Tabeli uczestników innym razem w innym miejscu na tej samej stronie. Szczęsć Boże - S-tw Amanowski

Anonimowy pisze...

Słuchać Pasterza. A głos Jego „usłyszymy” w tak wielu zdarzeniach. Wystarczy zaufać. Niby proste a jednak nie zawsze nam się to udaje.
Kasia

TOMASZ J. CHLEBOWSKI pisze...

Asia jest też na liście moich znajomych. jak widać, jest zniewolona. egzystuje pomiędzy radością wiary a skrajnie przeciwną ciemnością zła i grzechu.
oczywiście, można by wykluczyć ją i odseparować od grupy czy z listy znajomych. lecz to nie rozwiązuje problemu, a przecież nie można zostawić takiej osoby samej. bo wtedy... kto jej pomoże? (choć obecnością i pozytywnym wymiarem życia, jaki wierzący chcą promować)

człowiek nie jest w sobie zły, wiele rzeczy robi z własnego wyboru zła, ale też są przypadki, jak ten Asi, że w jakiś sposób zło przez nią przemawia. jak pisałem, myślę, że to nie opętanie, lecz zniewolenie, co jednak też jest działaniem demonicznym.

nikt nie jest zmuszony wchodzić na te strony (odradzam zresztą, bo po co? nie wnoszą nic dobrego), ale zarazem myślę, że jesteśmy wzywani w te sposób do modlitwy za nią.

pozdrawiam, w Chrystusie! dziękuję i proszę o modlitwę za Asię. Pamiętając że Bóg jest silniejszy od zła, a Jezus już zło zwyciężył!

Anonimowy pisze...

Czy chcesz być owieczką Pasterza?
Ja chcę. Chcę Go słuchać i iść za Nim. Idąc za Nim jestem bezpieczna, wolna, radosna. Modlę się też za tych, którzy twierdzą, że Pasterza nie potrzebują, albo nie znają, innych krzywdzą...
Maria