czwartek, 2 maja 2013

Miłośnie i radośnie





Jak mnie umiłował Ojciec, tak ja umiłowałem was. Wytrwajcie w mojej miłości. Jeżeli będziecie zachowywać moje przykazania, trwać będziecie w mojej miłości, jak ja zachowuję przykazania Ojca i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby ta wasza radość była pełna (J 15,9-11)

Miłość oraz radość, dwie rzeczywistości połączone ze sobą. A wynikające z trwania w Bogu, który jest Miłością, objawioną w Synu.
Trwa w miłości ten, kto pozostaje wierny usłyszanemu, przyjętemu, realizowanemu w życiu Słowa, które jest wskazaniem człowiekowi drogi ku autentycznemu szczęściu.
Chcąc prawdziwie kochać i radośnie żyć, trzeba podążać za głosem Boga. To gwarancja szczęścia człowieka. Jeżeli na świecie jest tak wielu smutnych ludzi, to dlatego, że nie uwierzyli prowadzeniu Ojca. 

2 komentarze:

Jadziula pisze...

Wytrwać w Chrystusowej miłości !
Trwać w Jego miłości, to przekazywać miłość Bożą każdemu człowiekowi - bez więzi, uzależnień, złych intencji, bez egoistycznych interesów, czyli mimo wszystko.
To często bardzo trudne. :(

Anonimowy pisze...

Życie dla innych jest miłością. Gdy tak żyjemy, trwamy w Miłości.
Odpowiadając dobrze tym , co nam źle czynią, praktykujemy zachowanie, które sprawia Bogu przyjemność. Żyję wówczas dla radości Boga.
Nie jest to łatwe, ale Bóg zawsze wspiera nas w naszych wysiłkach. Ważne byśmy tego pragnęli i zbyt szybko się nie zniechęcali.
"Wytrwajcie w mojej miłości." - mówi Bóg do każdego z nas.
Maria